Friday, August 26, 2011

selamat pagi :))

assalamualaikum belog ~ aku x dpt tdo la lpas mnum air suam tadi . aku teringat kat kau . so, aku date dgn kau kejap la erk ? :)

blog , aku . . hmmm ~ aku pergi miri lepas smyg jumaat nanti . em . aku speechless la blog . huhu . pesal erk ?

aku tengah melayan lgu nihhh ~ semlm aku magine , aku ada rumah dkt tepi laut , mlm mlm kalau nak tngkn fikiran tak yah nak g jauh jauh . duduk dkt beranda rumah jer annn ~ paling best kalau waktu kita tgh nk melayan perasaan tuh , da sumone yg kita syg , hug kita dr blakang . fuhhhhhh ~ best siot :) jauh imaginasi aku nihhh . kau jgn :p

hmmmm ~ berapa banyak dah aku mengeloh nihhh  . tak dpt lari lah dari mengeloh niiii .

so sorry , bagi sesiapa yang pernah terluka sbb aku . maybe aku x sedar , dlm percakapan , perbuatan , aku ada buat korang terasa hati . hm .

asyraf , terima kasih sebab memahami . mungkin kau bukan jodoh aku . n aku doakan kau dapat yang lebih baik dari aku . sangat baik dari aku . just ingat , no one perfect . :) terima kasih atas semua nya . senang dpt kenal kau . :)

aku nak karok laaaa :')

aku out dulu la erk . mumuahhhhh ~ syg kau !!

No comments:

Post a Comment

nak komen ckit boleh ? :)