Wednesday, September 7, 2011

selamat hari raya :)

harlue ~ aku rindu kauuuu . ehehehehe .sorry lma x menjenguk kau . busy kot . yeke ? AHAHHAHAHA . eh , lupa nak cakap . selamat hari rayaaa . maaf zahir batinnn . eheheheh . dh hbs dh smnggu raya aku baru nk wish an ? ehehehhehe . sorryyyy yer sayang :) kau pesal tak raya rumah akuuu ?? haishhhh . aku tunggu tau . *gila.

actually , aku nak cita sal apa erk ? emmm . raya je laaa . raya taun ni , aku mejin dahhh aku dudok rumah jerr . tapi , sebaliknya berlakuuu . hoho . nak tau ? ehehhehe . fes raya tu , as usualll , g rumah nenek , kzn mzen . smpai ke mlm bjln . fuiyohhhh . penat siottt . esok nya jouney to mukah lagi . itu aku excited . sbb ? lama sangat sangat dah tak pulang kampung beraya . huhu . kitorg btolak dr bintulu dlm pukul 9 lbh cmtu laaaa . punya la syok berlagu raya sepanjang perjalanannn , tba tba abg ksygn aku tuhh TERlnggar lubang . aiyohhh . dua dua taya sblh kiri pancet . plus , rim pun turut sama tercedera . AHAHAHAHAH . 2 jam kitorg sangkut kat ctu . lps 2 jam , 8 buah kreta plus hilux stop tolong kitorg . bkn org lain pun , kazen sndiri :) smpt jgk aku snapp tmpt kejadian . jap erk . 


lpas tuka tayar , kitorg g tatau . nak cr workshop sbb tayar yg kitorg guna tuh spare jeee . dh setel suma , dlm pkl 12 kitorg truskn journey ke mukahhh . smpai mukah dlm pkul 3 o 4 cmtu la . tak ingt dh aku . adoi . excitedddd glerrr . rindu bnget sama mukahhh . fes place kitorg BERAYA is marrybrown . lukoh angaiii melew . aahahahahaha . lps melahap , kitorg g kubur judan . judan tu nama kampung kami . hihihihi. kmi salu sebut JORDAN . awww ~ perasan . ehehheeh . lps ziarah kubur pak nek n mak nek , kitorg balik rumahh usuuu . tenang derr . angin kmpung LANSONG xsama dgn angin bandar . terasa kesegaran diaaa . dh slm slm suma , aku ajak la angah n erna g pantai . eheheheh . kitorg just g pantai judan jerr . dh nk mghrb dh time tuhh . mlm tu , kitorg berayaa . ada la satu rumah nihhh , kitorg dtg diorg tgh mkn kat dapur . mmg rezeki btol . pluss , time tu ada UMAI . fuhhhhhhhhhhh ~ feveretttt ! tapi banyak dgn bawang laaa umai tuhhh . bnci btol aku nk memilhhh . tpi best la mlm tuhhh . mcm mcm jdi . eheheheh .

keesokannyaaa ~ kami btolak dr mukah dlm kol 3 4 cmtu . aku drive :)) eheheheh . fesss mmg la best kan . sbb jln mukah ke selangau tuhh steadyy jerrr . siap blaguuu lagi aku tuhhh . bila dah smpai selangau nak ke bntulu tuh , mmg tak aaaa jln diaaa . mcm mnunggang kudaaaa . aku tak smpat nk blgu pun sbb mulut aku asyik 'ngerepak' sal jalan yg BAGUIHHH sngattt . ape dahhhh . duit bnyk bnyk , jln yg cmtu pun tak di buattt . buat skt hatiii !! kitorg smpai bntulu dlm pkul 6 :)) ehehheehhe . speedinggg . smpai rumah , mmg laaa letihhh . tapi hatiii ni nak bjln sngat kan mlm tuh . so aku bawak la kesygn ksygn aku berayaaa . :) adek aku pun aku bwak jugakkk . jln sampai pkul 1 pgi . fuhhhh ~ blk rumah aku dmm derrr . ambek kau ! tak pndai nk mrhtkn diri kn ? nsb baek adik aku jga aku . eheheheh . lebiu little systaaaa ~

aku rasa ada la dlm 3 or 4 mlm aku balik beraya dlm pkul 1 n 2 cmtuh . fuhhhh ~ tak pnah aku buat cmtuuu . gila btol . tpi tkpe aaaa . puasssss aku . :))) tengs a lot to my kesayngann my bestiesss my cuzzz my brooo . ouh suma yg beraya dgn aku laaa . tengs a lot koranggg ~ lebiu alll :* :*

dahhhhhh ~ hbs cerita sal raya :) bnyk lgi yg hppen time raya nih , tapi aku mls la nak cecite cecite kat cni . kontroversi kang . = = ' tu je la yg aku nk shareee :)) ada lagi bnda lain p aku mlas laaa . tggu la sampai aku dh tak tahan sngatt aku luah kat kau keh sayang :* okay . aku nk tidur dulu . loveyou ! 

No comments:

Post a Comment

nak komen ckit boleh ? :)