Saturday, November 26, 2011

im BACK !! :)

hai mr.blog hai ! :) lma gler aku x jengok kau erk . hoho . ni bukan kes buang batu dh nih . ni da kes buang orang :)) hihi . sorry yer blog sayang . jum kita kemas blog nih :) smbl smbl kemas , aku story morry kat kau erk ? <3

fyi , ehehehhee . hidup aku sekarang fell more better than before . sbb ? meh aku buat pbndgn kat kau .

1. dulu aku jenis yang x smbhyg kan ? kalau smbhyg pun JARANG sangat kan ? alhamdulillah , sekarang , berkat teguran angah a.k.a abg aku , aku dh dpt tunaikan kewajipan aku sbgai seorg muslimah :) syukran ya allah sbb aku d beri peluang utk beribadat pada mu ~ <3

2. dulu hidup aku ni asyik kena dgn masalah jer an ? x kira la mslh future ke , boyfie ke , kwn ke , anything that we can called it PROBLEM . tpi skrng , alhmdulillah jugak , aku dh dpt lepas dr mslh aku . walaupun x semua , but its btter than nothing an ? :)

3. dulu aku ni jenis yang cepat marah , cepat melenting , xdpt kna tegur ckit , pemarah . smpai kau kna tempias skali an ? sorry erk sayang . skrg aku dh dpt control dh temper aku tuh :) ehehhehe .

tu je kot ? ahahahhaaha . tpi aku mmg rasa tenang sngt skrng . aku ada family yg syg kat aku , kwn kwn yg setia kat aku even ssh & sng . walaupun aku ada FAKEFRIENDS tpi lnsong x mngugat aku :) p mampusss an fake korang tu derrr ~ n i also have HIM :) always beside me just like my kesayangan tpi him ni lbh rpt la sbb ksygn aku yg len tu ada him msng msng laa . hoho :)

em . apa lgi aku nk share ni erk ? eh eh . aku tgh tngok cta ' IHATELOVESTORY ' nih . mcm best siot . tpi hindi la :))) ada ku kesah ? :p

aku nak share pic dkt kau nih . aku mnt gler la an dunia fotografi nih . jap erk .

santek tak ? :)

okay lah blog . aku speechless pulak nak update nih . anyway , kalau aku free aku jumpa aku erk :) muahmuah !

No comments:

Post a Comment

nak komen ckit boleh ? :)