Friday, December 9, 2011

my first day as a clerk ! :)

hello fellas ~ hello my dear blog ! <3 missyou ! :) actually , hari rabu tu dah aku nak date an kau tapi ada masalah dunia yang aku patut setel kan masa tuh :p ngehngehngeh :)) ni haaaaa ~ aku nak share ckit sal hidup aku yg bru up to date niihhh . nak tau apa ? haha ! aku dh da keja weyyy . ehehehhe . suka nya aku allah je la yg tau . hoho . pnya lama aku ngidam nak keja ni kan , akhirnya dpt jugak :) 

eheehehe . aku story ckit erk cmna aku boleh dpt keja tu . actually , aku bnyk dh beri resume aku kat port tu . tapi baru ni la yang melekat . dlm bnyk bnyk tuh satu je yg lekat tau . haaaaa ~ sabar itu separuh daripada imannn :) waktu diorang call tuh aku ingat diorang petronas sbb tghri tu aku baru balik dari hantar resume kat petronas . tup tup port yg call . diorang tanya la kalau aku free from any job time tuh . aku ckp la aku skrng free . diorang ckp khidmat aku d perlu kat port for 60 days :) weyyy , even aku 2 months jer d perlukan tapi kalau work aku bagus aku maybe dpt tau keja tuh . even aku ganti je pon atleast ada rekod aku pnh keja kat ctu :) so aku terima . ehehehehhe . sukkkk lalewwww ! :))

so ,esok nya aku prgi lapor diri . fes mmg nebes gler dohhh . tapi bila aku masok je ofis tuhh , huhhh ~ hilang neves aku . nak tau pesal ? semua staff sporting glerrr ! & the most important thing is , staff staff ctu semua kwn acheek aku . ehhehehhee . so aku tak la kekok sgt kan ? ehehhee . seriously aku suka job nih . huhu . aku hrp sngt diorang mseh perlu kan khidmat aku :') eheheheheh . nih aku nak share ckit . jap erk :)

ni la keja aku . baru ckit nih . korang belum tengok lagi dia menggunungg ~

one of my job ! :)

seriously heng tngok num bnyk bnyk ~

itulah sebahagian dari keja aku :) best ! even letih tapi best :)

okay lah . aku out dulu erk . missyouuuuu !!

 ramdzan bin ariffin 

1 comment:

nak komen ckit boleh ? :)