Tuesday, December 27, 2011

tidak dapat di bendung ~

hai mr.blog . i need you this time :'((

aku sedih . sangat sangat sedih :( pesal erk ? hm . sakit . hati aku sakit sangat blog . aku xdpt nak share mslh aku yg nih dgn ORANG . kau je la . sbb aku tau kau takkan beri respon . kalau aku luah dengan manusia , mcm mcm respon aku dapat n buat aku heng ~ baek aku luah kat kau kan ? hm .

blog , setelah setahun lebih aku kenal dia , nih first time aku sangat sangat sangat tergurisss hati dgn DIA . hm . salah aku ? sosad . hadui . speechless aku blog :'( sangat speechless . aku xboleh nak nangisss depan orang . biar aku nangis time aku mandi nantiii . . atleast aku ada teman , mr.shower ~ hmmm . sabar zu sabar ~

KAU , belum pernah lagi , selama kita kenal , aku tipu kau . TAK PERNAH . aku sayang kau bengong ! :(( susah sangat kan nak faham benda tu ?? hmmmm . . dah laaaa . satu ja yang aku dpt buat sekarang , hope , kau HAPPY dgn new life kau . kalau kau rasa aku nih , menganggu , maaf sangat . aku takkan ganggu kau lagi . takkan :') kalau tu , yang buat kau happy , senyum , no moody , takda skt hati , aku pergi . aku taknak orang SAKIT sebab aku . kalau kau rasa aku ni menipu kau , aku minta maaf . tak pernah lansong nak menipu kau . hm . thanks for EVERYTHING . everything . . hm . happy sbb dpt knl kau . sangat bermakna kehadiran kau dalam hidup aku . THANKS A LOT .

thanks blog . aku sayang kau . salam ~

No comments:

Post a Comment

nak komen ckit boleh ? :)