Saturday, January 7, 2012

how come ?

hidup tak pernah lari dari masalah . hmmm . blog , aku ada masalah :(

tapi aku taknak share kat kau . open sangat . biarlah aku pendam . sbb aku mmg lebih suka memendam masalah aku daripada meluah sbb kalau aku luah sekalipun , korang takkan faham n takkan pernah ada di sisi aku :'(

kadang kadang kan , aku giveup dengan dugaan hidup yang tak putus putus datang menimpa aku . aku hanya dapat merasai kebahagiaan sekejap je . memang dunia macam tu erk ? hmm . or dunia aku je yg mcmtu ? aku taknak happiness sepanjang masa , tapi 8least , aku dapat rasai kebahagiaan tu sepanjang hidup aku . siapa yang taknak camtu kan ? semua orang nak . hmmm . 'jangan pernah menyesali hidup' ? susah aku nak mengiyakan quotes tu . tipu kalau aku cakap aku tak pernah rasa menyesal idup . 

blog , aku ni menyusahkan hidup orang ke ? :'((

sakittttttttt sebenarnya memendam masalah yang semakin hari semakin menebal dalam dada aku nih . TAPI , aku dah takda tempat meluah :( aku nak meluah dengan family aku , berat ~ nak meluah dengan kawan kawan aku payah ~ bf aku pun sulit sangat rasanya . sbb tulah aku lebih suka memendam walaupun sakit asalkan , orang di sekeliling aku happy always . jangan fikir orang yang selalu happy happy takda masalah . itu lah jenis orang yang terlampau banyak masalh tapi diorang cover dengan senyuman supaya orang di sekiling tak terasa hati :') i wanna be this type :') can i blog ?

dah lah . aku plan nak reply kad geng komerisal bagi kat aku guna blog nih . tapi aku OOM pulak . hmmm ~ night dear . iloveyou ~ <3

2 comments:

nak komen ckit boleh ? :)