Saturday, February 11, 2012

just wanna update .

hai blog . lama dah aku tak jengok kau kan ? rindu la kat kau . huhu . aku tengah sedih ni . sedih giler :( meh dok sebelah aku . pinjam bahu sat :') aku sharing is caring kat kau k ? kalau aku merapu kau dok diam jer :')

hmm . sedih . . . 2 3 hari ni hidup aku macam tak ummpphhh sangattt . pesal erk ? hati aku tak tenang , habis satu , satu lagi masalah datang . hmmm . . fed up betol aku . aku cuba cari hujung pangkal pesal aku jdi cmni tpi ssh . tak jmpa sbb apa . hmm . .

* pesanan buat kekasih #np *

:'( sedih tahap babeng dah aku . hmmmmm . sakit sangaatttt blog . sakit sangat tak dapat meluahhh . sakit sangatttt TERPAKSA simpannnn semua masalah yang mnggunung . sakitttt :( 

aku rindu budak tu . aku rindu sangat . . tapi pesal dia berubah aaa ? aku ada buat salah kat dia ka ? demn ! stop it zuuu . stop it :'( :'( :'(

sorry . speechless aku . sayang kau blog . nite .

No comments:

Post a Comment

nak komen ckit boleh ? :)