Wednesday, March 7, 2012

hai MARCH hai ! :)

hai blog . lama giler aku tak jengok cni an ? apa lagi alasan yang aku nak bagi kat kau erk ? :D ehehehehe . chill la wey . ehehheh . aku nak update tpi tkda idea :p ada pun masa takda :p

guess what ? apa yang aku nak share kat kau ? eeheheh . aku tengah melayan maggi nihhhh ~ ummpphhhh . sedap gilerrr ! :D tkda org teman aku menapau so aku melahap mggi je la :p

nih nak share sikit sal perkembangan dunia aku :p

alhamdulillahhh ~ aku masih lagi kekal in relationship dengan Ramdzan Ariffin :) dah nak dkt 4 bulan kitorang kapel nih belum datang lagi ombak tsunami yang mengugat hbgn kitorang . aku besyukur sangat . tak tau la kat belakang aku :D insyaALLAH tak kot :) loveyou booboo ^^'

kereja aku pulak ? alhamdulillah jugak so far so good :) basic pun boleh tahan . ehehehe . kalau boleh aku nak permenant lahhh kerja kat sini . hopee contract aku d sambungkan ~ aminnnnn !! tak la aku ' ecah alak ikey ' nak cari kerja nanti . ye tak ? :)

itu yang positif things berlaku kat aku :)

negative ? ^^'

biasalah kan aku . masalah memang tak pernah nak habisss . macam da jadi satu kewajipan masalah tu mesti ada . tapi takpa la kan . problem teach us how to face true life :) ye tak ? hahahahaha ! aku masih lagi mampu menanggung masalah aku ni tanpa melibatkan orang lain . alhamdulillah . hope ALLAH terus beri aku kekuatan untuk menghadapi semua cabaran yang dia dah berikan kat aku . sebab aku tahu ALLAH takkan bagi ujian yang hamba dia tak mampu nak buat :)

specially for my LOVE ,


" i won't say i'll never tell you a lie , but if i do it for a reason , someday i'll tell you why . 
i don't say we'll never have a fight , but i'll say im really sorry when i realise you were right .
i don't say life together will be easy & bright , but when things get though , i'll hold you tight . "


Lots Of Love ,
insyaALLAH will be ur future :)

aiseh sorry blog . hahahahaha . aku cintan cintun dengan pakwe aku kejap . haha ! :D even kitorang masih awal lagi dalam relation nih , aku harap jodoh kitorang panjang lah . kan booboo kan :p ehehehhe . aku tak lah berharap sangat & tak lah lansung tak meletakkan harapan kat relation nih tapi kalau ALLAH dah tentukan ni lah jodoh aku , alhamdulillah . aku bersyukur sangat :) insyaALLAH akan aku jaga relation nih sebaik mungkin .

haaaaa !! aku nak share satu mende lagi yang buat aku happy :D aku dah ada BB :p hahahahahaha . tercapai jugak impian aku nak pakai BB :p alhamdulillah ~ ehehehehehe ^^'

okay lah blog . nanti aku update lagi erk ? LOVEYOU XOXO :)

No comments:

Post a Comment

nak komen ckit boleh ? :)