Tuesday, March 13, 2012

a day with LOVE :D

hai blog ! :D im free now so aku ingat nak share something kat kau nih :D ehehehehe . 

semalam , was a BEST DAY untuk aku sebab semalam ejan pergi bintulu :) ehehehehe . semata mata nak sambut relation kitorang yang dah genap 4 bulan tuh . best siot kau tau tak . even kitorang kejap jer spend time tapi aku happy sangat . ada story di sebalik pertemuan kitorang semalam . nak tau ? :D

kau nak tau tak , malam sebelum dia drive pergi bintulu , dia ada minta izin dari abang aku yang num 2 tu a.k.a angah . dia nak minta izin dari angah aku nak bawa aku keluar ahad tu . dia tak berani nak minta kebenaran dari papa & mama . ehehehe . dia cakap belum ready lagi . so dia minta izn dari angah aku . angah aku bagi tapi dengan SYARATTT ~ 

mesti ada seorang teman kitorang keluar . dia taknak berdua-duaan . so aku bawa adek kesayangan aku , erna :) n satu lagi syarat dia , mesti hantar aku balik SEBELUM 6.30 . andd . .  dia setuju :D 

ahad tu , dia ambek aku dekat mall . aku malas nak drive so aku suruh acheek yang hantar aku & ena . lepas dia ambek kitorang dekat mall , aku bawa dia pergi lunch . kesian dia lapar :p so aku bawak dia lunch dekat Bunga Raya . tu punnnn tak habihh makan . haishhh . cakap laparrr :p lepas lunch kitorang pergi mall . pusing pusing mall , dia belikan aku Hot & Roll :D sedappppp !! *macam dia pulak yang masak kan* ehehehehe :D 

lepas dari mall kitorang pergi Waterfront . dia teringin sangat nak pergi situuu . soo aku bawak la diaaa :) kitorang snapp snapp kat ctu ler :D besttt ! first , dia taknak snap snap dengan akuuu . malu maluu pulakkk ! haishhh ~ bukan selalu dapat peluang camni an ? ehehehe . lepas snapp snappp , aku balik :) 

kalau di ikutkan hati , aku nak sangat spend time lebih dengan dia tapi aku sabar :) kalau ada jodoh nanti , tak lepas lepas dengan dia pun takpe kan ? :D ehehehhe :)

Dear Mr. Ejan ,

thanks for the day :) you really make my day love ! :) thanks a lot ! happy monthsarry  yang ke empat bulan love . hope hubungan kita kekal . insyaallah :) jangan nak kenj kenj aaaa !! kenj boleh p an yayang jak . HAHA ! loveyou boobooo :*

Lots Of Love ,
Miss Azniee :)

*pic akan di upload nanti yer :p*

No comments:

Post a Comment

nak komen ckit boleh ? :)